Hvordan fungerer våre abonnement?

Når leveres boksene?

Når du melder deg på et abonnement hos oss er det viktig at du leser nøye på produktbeskrivelsen. Den sier noe om når du kan forvente at boksen din leveres. 

Alle våre bokser er forhåndsbestillinger, og når du blir trukket kan du forvente å få boksen i begynnelsen av påfølgende måned.

Alle våre bokser blir levert med Bring.

Hva finnes i boksene?

Produktbeskrivelsen vil si noe om hva du kan forvente av innhold i de ulike boksene. For eksempel inneholder sesongboksene et lite prosjekt som passer til sesongen de sendes ut i og lukus-boksene inneholder et større egostrikkprosjekt slik som genser/cardigan/vest o.l.

Hele konseptet er at innholdet skal være hemmelig frem til boksen mottar, da dette er tenkt som en gave fra deg selv til deg selv! 

Hvordan er det med frakt?
Vi bruker Bring, og pakken vil komme i din postkasse eller med pose på døren (avhengig av hva du velger som frakt). Passer ikke boksen i din postkasse, vil du få en hentekode fra posten. Frakt koster 89,-. Handler du for over 1000,- spanderer vi frakten.

Når får jeg min første abonnementsboks? 
Når du melder deg opp til et abonnement hos oss står det spesifisert tydelig på produktet når det blir levert. Vær obs på at boksene leveres til litt ulike tidspunkt og med ulikt intervall. 

Hva inneholder abonnementsboksen?
Dette står også klart spesifisert på produktene, men i hovedsak inneholder boksene ulike strikkerelaterte ting, med hovedfokus på garn og oppskrift. Hele konseptet bygger rundt at dette skal være en overraskelse.

Kan jeg velge farger i boksen min?
Alle våre bokser kommer med flere ulike fargevalg, slik at du kan velge den kategorien som passer deg best. 

Vi har laget disse boksene for at du kan velge helt selv hvilke uttrykk du ønsker på din boks. Fargene vil variere fra måned til måned, og hvilken farge det nøyaktig blir vil være en overraskelse (seff).

Hva kan jeg strikke av garnet som kommer i abonnementsboksene?
Igjen, dette står på produktet da boksene våre inneholder ulike mengder garn. I luksusboksene vil du for eksempel motta garn og oppskrift til et stort egostrikkprosjekt, mens du i våre andre abonnement vil få garn og oppskrift til mindre egostrikkprosjekt.

Må jeg abonnere på boksen?
Vi anbefaler alle å abonnere (det er billigere). Men, det vil bli mulig å kjøpe noen enkeltbokser hver mnd (dette vil dog være svært begrenset). Dette er for å gi dem som ikke har mulighet til å abonnere, av ulike grunner, mulighet til å kunne kjøpe én enkelt boks. I tillegg vil dette gi dem som ønsker flere av boksene mulighet til å skaffe seg begge boksene gitt måned (altså, om de abonnerer på en av dem, men ønsker flere av boksene).

Jeg ønsker å returnere min Knittersbox. Hvordan gjør jeg det?
Send oss en mail på kundeservice@knittersbox.no så sender vi deg en returlapp. Det er ikke noe problem å returnere din boks så lenge boksen ikke er åpnet og forseglingen er inntakt. Returgebyr på 89,- blir trukket fra tilbakebetalingen din.

Hvordan sier jeg opp abonnementet mitt?
Det gjør du helt enkelt inne på «din konto» under «abonnementer». Hvis det er noe vi kan gjøre som gjør at du kan bli enda mer fornøyd med din knittersbox, fortell oss gjerne det!

Våre abonnementsbokser blir pakket med stor kjærlighet av vår samarbeidspartner Adaptor. 

Adaptor ble startet i 1971 og er eid av Norges blindeforbund. De beskriver seg selv som en arbeids- og inkluderingsbedrift, og har lokaler både i Hønefoss og på Bislet i Oslo. I Hønefoss tilbyr de tiltaket «varig tilrettelagt arbeid» og felles for alle de ansatte er at de er uføretrygdet og har behov for individuell tilrettelegging for å kunne stå i arbeid. Vi er ekstremt stolte av dette samarbeidet.

Tilbake til bloggen